Veelgestelde vragen

Moet ik mijn menukaart zelf invoeren?

Nee, na jouw aanmelding zorgt het team van Lekkerfriet.nl ervoor dat de menukaart correct ingevoerd wordt. Je hoeft hem alleen maar bij te houden.
Voor meer informatie over hoe je het moet bijhouden hebben wij een uitgebreide kennisbank.

Hoe weet ik of mijn bonprinter werkt?

Wij monitoren 24/7 per dag of jouw bonprinter nog steeds werkt. Mochten wij ontdekken dat er iets uit de pas loopt gaan wij er direct achteraan en proberen wij jouw bonprinter zo snel mogelijk weer online te krijgen.

Houdt de website rekening met eventuele drukte?

Jazeker! Je kunt een maximum aantal bestellingen per minuut instellen. Wanneer het erg druk is worden de klanten hier ook over geïnformeerd.
Ook is er een onderscheid te maken in producten waarbij de capaciteit hoger ligt (vaak frituurproducten) en waarbij de capaciteit lager ligt (bijvoorbeeld schotels).

Wat als het heel erg druk is en ik geen online bestellingen meer kan aannemen?

Daarvoor hebben wij een zogeheten ‘noodknop’. Dit werkt door middel van een sms’je te sturen naar Lekkerfriet.nl, dan krijgen je klanten een melding op de website dat er vertraging is.

Ik heb een product welke alleen te bestellen is op zondag, kan dat?

Dat kan! Wij bieden de mogelijkheden om periodes in te stellen voor producten, zo kun je producten beschikbaar maken op bepaalde dagen en tijden.

Heb je nog vragen?

Wij zijn tussen maandag en vrijdag van 9:00 tot 17:00 bereikbaar per telefoon.
Bij contact per e-mail beantwoorden we jouw vraag binnen 24 uur.

Scroll naar top